#We are NOARK. Vyrábíme a prodáváme elektrotechnické přístroje a komponenty. Kromě spokojenosti našich zaměstnanců se snažíme i o maximální spokojenost našich zákazníků.

A právě proto hledáme posilu na pozici:

Specialista zákaznického servisu a logistiky

Jak vypadá běžný den na oddělení Logistiky a Zákaznického servisu?

  • Je to jedno velké parádní dobrodružství.
  • Několikrát týdně se proměníš v investigativního žurnalistu, který se snaží dopátrat pravdivých informací.
  • Zažiješ, jaké to je být detektivem při hledání ztracených zásilek.
  • Budeš jako voják na bitevním poli - pod neustálou palbou otázek a výzev.
  • Díky našim zákazníkům z různých koutů Evropy (i světa)poznáš spoustu nových míst, jazyků a kultur.
  • Občas se staneš meteorologem, protože když se nedaří zboží doručit, dá se to vždycky svést na nepřízeň počasí.
  • Převtělíš se v kouče a budeš motivovat a motivovat - dodavatele, zákazníky, kolegy i sebe sama - zvládnout nemožné.
  • Pokud máš** uměleckou duši**, bude se Ti u nás líbit - hodně se tu povídá, zpívá a improvizuje.
  • ...ale HLAVNĚ je tu parta bezva lidí, co tě nikdy nenechají ve štychu a se kterýma je za každých okolností prostě SRANDA.

Co tedy bude Tvým denním chlebem?

  • Zpracovávání objednávek od A do Z (přijetí objednávky od zákazníka, ověřování dostupnosti zboží, zajištění přepravy, sledování objednávky).
  • Komunikace s dodavateli (sklad, přepravní společnosti, celní deklarace).
  • Vystavování dodacích listů, faktur, dobropisů
  • Řešení reklamací
  • Práce v informačním systému společnosti

Jak si Tě představujeme?

  • Komunikaci v angličtině máš v malíčku (dokážeš napsat email a případně vyřešit poždavek našich zákazníků nebo kolegů po telefonu).
  • Jsi zákaznicky orientovaný/á a problémy řešíš s chladnou hlavou.
  • Je na Tebe a Tvou práci spoleh, protože jsi zodpovědný/á a pečlivý/á.
  • Nezalekneš se hromady Excelovských tabulek a práce v nich, budou Tě totiž provázet každým dnem.

Co Ti kromě party bezva lidí v týmu můžeme nabídnout?

  • volnost a to jak v práci, tak i mimo ní (5 týdnů dovolené, home office),
  • finanční příspěvek (na stravné ve formě stravenek, na sport v podobě Multisport karty, na volnočasové aktivity v podobě benefitní karty, na dopravu),
  • možnost seberealizace (neomezený přístup do online vzdělávacího portálu Seduo, celofiremní školení)
  • prostor pro inovace a vlastní nápady (nechceme usnout na vavřínech a jet v zajetých kolejích, takže nové myšlenky a nápady vítáme),
  • příjemné pracovní prostředí s vlastní kuchyňkou, kávou a občas i drobným občerstvením,
  • roční bonusy,
  • slevy na firemní produkty a produkty třetích stran (hotely, taxi, myčka aut, mobilní tarify).

Pokud Tě tato pozice zaujala a nebojíš se stát se mužem/ženou mnoha tváří a profesí, neváhej, pošli nám svůj strukturovaný životopis a nahoď kariéru v NOARKU!

Specialista zákaznického servisu a logistiky