Všeobecné obchodní podmínky věrnostního programu NOARK Electric Europe s.r.o. Co je věrnostní program a kdo jsme my? Věrnostní program NOARK Electric Europe s.r.o. (dále též „Věrnostní program“) je program, který je přizpůsoben na míru našim zákazníkům, kteří nakupují naše produkty pro účely dalšího prodeje či pro soukromé užití v rámci sítě spolupracujících velkoobchodů, které dodávají naše výrobky na trh. Náš věrnostní program poskytuje výhody pravidelným odběratelům našich výrobků.
Jsme společnost NOARK Electric Europe s.r.o., IČ 24123846, se sídlem Praha 9, Sezemická 2757/2, PSČ 19300, zapsaná v OR vedeném Městským soudem v Praze pod sp. zn. C 181277 (dále též „Noark“).
Náš Věrnostní program poskytuje odměny v závislosti na množství odebraného zboží, resp. na hodnotě našeho zboží zakoupeného v spolupracujících prodejnách. Členové našeho Věrnostního programu mohou za zakoupení našeho zboží a nasbírání určitého počtu bodů za nákupy získat hmotné dárky tvořené našimi výrobky nebo dárkové poukazy na nákupy u vybraných partnerů, a to nezávisle na tom, kde naše zboží zakoupili, bude-li tak učiněno v souladu s těmito podmínkami.
Jak získáte členství v našem Věrnostním programu?
Členem Věrnostního programu se může stát každý zákazník (podnikatel), který bude souhlasit s těmito podmínkami Věrnostního programu a bude splňovat všechny podmínky jimi požadované. Členství ve Věrnostním programu je zcela dobrovolné.
Přihlášení do věrnostního programu není podmíněno nákupem, registrovat se tak mohou zákazníci online na našich webových stránkách nebo v naší aplikaci, kterou je možné stáhnout v Apple store nebo Goggle play.
Věrnostní program je určen pouze pro podnikatele. Podnikatelem je právnická osoba nebo fyzická osoba podnikající, která nakupuje naše produkty a výrobky pro účely vlastního podnikání. Členem Věrnostního programu se nemůže stát právnická osoba, která odebírá zboží napřímo od naší společnosti a dále ani velkoobchod či maloobchod, který nakupuje zboží od našich partnerů za účelem dalšího prodeje.
Každý zákazník, tj. osoba s jedním identifikačním číslem, je oprávněn mít zaregistrován pouze jeden účet! V rámci účtu je však možné zřídit několik samostatných účtů, které budou registrovány pod jedním identifikačním číslem. V takovém případě se však vždy musí jednat o osoby, které jsou přímými zaměstnanci zákazníka (např. nákupčí, obchodní zástupci apod.). V případě, že zákazník zaregistruje pod svým identifikačním číslem několik svých zaměstnanců se samostatnými účty, je povinen určit, který účet je tzv. administrativní a bude sloužit pro řízení a správu účtu zákazníka. Zákazník je také povinen určit, který z účtů je oprávněn uplatňovat nárok na odměnu. Uplatnění nároku na odměnu učiněné osobou, která k tomuto nebyla zmocněna, nebude ze strany naší společnosti přijato.
Pro správnou registraci do Věrnostního programu je nezbytné řádně a úplně vyplnit formulář dostupný na webových stránkách nebo v aplikaci, a to zadáním veškerých nezbytných údajů (dále též „Formulář“). Podpisem Formuláře zákazník stvrzuje, že se seznámil s těmito podmínkami Věrnostního programu. Do Formuláře je nezbytné vyplnit veškeré údaje úplně, pravdivě a přesně. Každý zákazník zodpovídá za aktuálnost a správnost předávaných dat a poskytnutých informací. Zákazník je povinen udržovat poskytnuté údaje aktuální a správné.
Věrnostní program pro naše zákazníky není časově omezen. Po registraci je pouze na zákazníkovi, zda bude náš program využívat.
A jak náš věrnostní program funguje?
V rámci našeho Věrnostního programu poskytujeme našim zákazníkům v závislosti na druhu programu následující odměny.
Zakoupením našich produktů a výrobků, tj. produktů označených obchodní značkou NOARK, získává každý zákazník příslušné množství bodů. Není-li v konkrétních případech v aplikaci či na internetových stránkách uvedeno jinak, platí, že za každých 100 Kč nákupu bez DPH náleží zákazníkovi 1 bod (N.Coin). Body získané od různých zaměstnanců v rámci jednoho zákazníka se sčítají. Uplatnit body, resp. žádat o odměnu za body může pouze osoba, která k tomu bude určena v rámci účtu zákazníka. Body jsou nepřevoditelné mezi účty různých firem a nelze je vyplatit v penězích. Body lze převádět pouze v rámci jednoho účtu mezi ostatními uživateli. Body může mezi uživatele v rámci jedné firmy převádět pouze administrátor účtu.
Body budou zákazníkovi připsány za nákupy produktů, a to na základě poskytnutí údajů některým z následujících způsobů:
a) V případě zakoupení produktů v rámci sítě našich obchodních partnerů – velkoobchodů, jejichž seznam je uveden na webových stránkách naší společnosti – budou body připsány na účet zákazníka automaticky. Naše společnost má s těmito obchodními partnery uzavřenou smlouvu, na základě které nám partner poskytuje přístup do svého interního systému nebo nám předává informace o množství zakoupeného zboží. Registrací v rámci našeho Věrnostního programu souhlasíte s předáváním dat ze strany těchto obchodních partnerů. S ohledem na sjednanou frekvenci poskytování informací v rámci celku budou body připsány na účet zákazníka nejpozději do 45 dnů od provedení nákupu.
b) V případě, že velkoobchod není v seznamu, zákazník nahraje v rámci aplikace nebo skrze webovou stránku fakturu – daňový doklad, ze kterého bude patrné, že kupujícím je zákazník, jaké je číslo faktury, jaké naše produkty zakoupil v některé ze spolupracujících prodejen a za jakou cenu. Faktury budou zpracovány manuálně zaměstnanci společnosti Noark Electric Europe s.r.o., body tak budou připsány na účet zákazníka do 5 pracovních dnů. Každá faktura a každý nákup může být připsán pouze jednou. Faktury musí být originální a nesmí do nich být žádným způsobem dodatečně zasahováno, není-li v těchto podmínkách uvedeno jinak. Při nahrávání faktur je odpovědností zákazníka zajistit, že v rámci dokladu nebudou poskytována data a informace (zejména osobní údaje), k jejichž zveřejnění není zákazník oprávněn. Zadá-li zákazník touto formou fakturu, která pochází od obchodního partnera uvedeného v bodě a), nebudou mu body přičteny a faktura nebude vyhodnocena – body budou připsány automaticky po sdělení informací ze strany obchodního partnera. Zákazník může nahrát fakturu, která nebude starší než 6 měsíců od okamžiku nákupu. V případě, že bude nahrána jakákoli faktura, která nebude čitelná, nebude obsahovat veškeré nezbytné údaje nebo bude v rozporu s těmito podmínkami Věrnostního programu, nemůže být vyhodnocena a body nebudou zákazníkovi připsány.
Body za konkrétní nákup nebudou zákazníkovi připsány nebo můžou být zpětně odebrány v případě, že bude zjištěno, že:
- Obsahem nákupu nebyly žádné produkty naší společnosti,
- Zákazník nákup stornoval nebo jiným způsobem došlo k vrácení produktu prodávajícímu a k vrácení kupní ceny za zboží,
- Body byly získány z důvodu omylu nebo z důvodu technické chyby systému,
- Existují důvodné pochybnosti, že nákup ze strany zákazníka neproběhl nebo že doklad není originální, případně nesplňuje náležitosti dle těchto podmínek,
- Nákup zboží neprovedl přímo zákazník nebo jeho zaměstnanec,
- Zákazník získal body neoprávněně, zneužil mechanismu aplikace nebo stránek, došlo k porušení pravidel tohoto Věrnostního programu nebo zákazník získal body v rozporu s dobrými mravy.
Naše společnost si vyhrazuje právo v případě pochybností požádat o ověření provedení nákupu a existence daňového dokladu u prodávajícího/obchodního partnera nebo přímo u zákazníka. Nebude-li postaveno na jisto, že nákup proběhl nebo že daňový doklad je originální, je naše společnost oprávněna body za konkrétní doklad nepřičíst.
V rámci webové stránky nebo v aplikaci bude zákazníkovi přístupný aktuální seznam odměn a jeho výše disponibilních bodů (tj. těch bodů, s kterými může zákazník aktuálně nakládat). Body jsou platné 1 rok od jejich připsání. V případě, že si zákazník v době platnosti jednotlivých bodů za tyto nevybere žádnou odměnu, nebo nebude mít dostatek bodů k tomu, aby na některou odměnu dosáhl, body propadají a zákazník nemá nárok na žádné odškodnění či jinou formu odměny.
Pokud si zákazník všimne nesrovnalostí mezi počtem bodů uvedeným na webových stránkách a uskutečněnými nákupy, může to písemně oznámit společnosti Noark Electric Europe s.r.o. nejpozději do 30 dnů od data nesprávného výpočtu ze strany společnosti Noark Electric Europe s.r.o. Oznámení budou zasílána na adresu: veronika.martinkova@noark-electric.com a společnost Noark Electric Europe s.r.o. zašle písemnou odpověď nejpozději do 10 dnů ode dne přijetí oznámení. Společnost Noark Electric Europe s.r.o. si vyhrazuje právo odmítnout změnu počtu bodů, pokud oznámení nebude podáno ve výše stanovené lhůtě. U každé odměny je v seznamu uvedeno, za kolik bodů je možné uvedenou odměnu směnit. Po výběru odměny bude tato přemístěna do košíku. Po finálním odsouhlasení odměny bude z účtu bodů zákazníka odečteno příslušné množství bodů a odměna bude v závislosti na jejím druhu nejvhodnějším způsobem odeslána zákazníkovi. Zákazník bere na vědomí, že naše společnost negarantuje žádnou dobu doručení odměny. Odměna bude doručena zcela v závislosti na dostupnosti odměn, adrese zákazníka a s využitím dodání skrze třetí osobu. Odeslání odměny může být ze strany naší společnosti opožděno v důsledku minimalizace nákladů na odeslání (např. do okamžiku nastřádání většího množství uplatněných odměn ze strany několika zákazníků). Nebude-li zákazníkem zvolená odměna moci být dodána ani do 3 měsíců od jejího objednání, může naše společnost provedenou objednávku odměny stornovat a připsat uplatněné body zpět na účet zákazníka. Jedná-li se o odměnu elektronickou (např. voucher či dárkový poukaz), bude voucher s jedinečným identifikátorem odeslán na e-mailovou adresu zákazníka. V případě, že se bude jednat o fyzický dárek, bude tento odeslán na náklady naší společnosti na adresu, kterou si zákazník zvolil, a nezvolil-li, tak na adresu jeho sídla či provozovny uvedenou při registraci účtu. Poskytnutý voucher či dárkový poukaz nelze stornovat. Voucher či dárkový poukaz, který nebude ze strany zákazníka využit, propadá. S ohledem na skutečnost, že fyzické dárky jsou poskytovány zákazníkům bezúplatně, nenese naše společnost odpovědnost za vady takového daru ani za případně darem způsobenou škodu. Naše společnost poskytuje jako odměny ve Věrnostním programu své produkty ve stejné kvalitě a jakosti, jak jsou tyto dodávány na trh, nicméně zákazník přebírá dar ve stavu, v jakém se nachází v okamžiku předání a z toho důvodu se tento vzdává převzetím daru svých práv z vadného plnění. Zákazník je povinen řídit se v souvislosti s obdrženými dárky daňovými předpisy země, ve které má sídlo a je daňovým rezidentem a odpovídá za správné zdanění případného příjmu v souladu s těmito předpisy. Jaké osobní údaje zpracováváme, proč a jak je chráníme? Při zpracování osobních údajů zákazníků, které získáme při realizaci činností Věrnostního programu, postupujeme vždy v souladu se všemi právními předpisy České republiky. Součástí tohoto dokumentu je také Politika ochrany osobních údajů, která je zveřejněna na našich webových stránkách www.noark-electric.cz , kde se zákazník dozví veškeré nezbytné informace týkající se ochrany osobních údajů neuvedené v tomto dokumentu. Před odevzdáním Formuláře je každý zákazník povinen se seznámit se všemi dokumenty, které jsou součástí těchto podmínek. Zapojením zákazníka do Věrnostního programu vzniká mezi námi a zákazníkem smluvní vztah, jehož náplní je také náš závazek poskytovat při plnění podmínek bonusy spojené s věrnostním programem. Z toho důvodu veškerá identifikační data zákazníka, která nám poskytne při přihlášení do našeho Věrnostního programu, zpracováváme pro účely plnění smlouvy. Pro plnění smluvních povinností - zaslání odměn a získání podkladů pro výpočet bodů, potřebujeme znát také kontaktní a identifikační údaje zákazníka, informace o jeho obchodní aktivitě, údaje dostupné na daňových dokladech apod. Také z toho důvodu je členství ve Věrnostním programu nepřenosné a nepřevoditelné na jinou osobu.
Aby mohl Věrnostní program řádně fungovat a abychom i zákazníkům zpřístupnili veškeré potřebné informace, potřebujeme znát historii jejich nákupů, resp. historii zadaných dat a informací. Podklady pro získání bodů budou evidovány a uchovávány v naší databázi nejdéle 1 měsíc po uplynutí platnosti bodů, které byly na základě těchto dat připsány na účet zákazníka. V rámci našeho Věrnostního programu budeme našim členům pravidelně zasílat elektronickou formou newsletteru informace o nových produktech, zajímavostech a novinkách ve Věrnostním programu, o našem sortimentu, akčních nabídkách apod. Přestože je tato činnost nezbytná pro plné využití Věrnostního programu, z odebírání informačního newsletteru se může zákazník kdykoli odhlásit. Může tak učinit v každém e-mailu. Po odhlášení z odběru newsletteru již nebude zákazník pravidelně informován o novinkách, akcích nebo produktech. Veškerá data uchováváme pouze po dobu nezbytně nutnou. V zásadě tak data získaná pro potřeby fungování věrnostního programu uchováváme po dobu trvání Věrnostního programu a následně ještě 3 roky poté. Ta data, u kterých zákon stanoví delší dobu uchovávání, můžeme uchovávat déle. Žádná data nepředáváme třetím osobám vyjma našich smlouvami zavázaným zpracovatelům. Více informací o tom, jak chráníme osobní data fyzických osob, o právech zákazníků i jak je uplatnit, se dozvíte v naší Politice ochrany osobních údajů. Kdy Vaše členství ve Věrnostním programu končí?
Členství ve Věrnostním programu je časově neomezené. Každý zákazník je oprávněn své členství ve Věrnostním programu kdykoli ukončit. V takovém případě je nezbytné o tomto naši společnost informovat, a to obdobnou formou, jako došlo k registraci, tedy skrze aplikaci nebo webové stránky. Zrušení účtu je možné provést automatizovaně po kliknutí v sekci účet na tlačítko zrušit účet. Členství ve Věrnostním programu zaniká ke dni, kdy byl účet zrušen. Při zrušení členství, resp. zániku účtu, jakékoli dosud nevyužité body na účtu zákazníka zanikají a není možné žádat jejich refundaci nebo jakoukoli jinou odměnu či odškodnění. Naše společnost si také vyhrazuje právo členství ve Věrnostním programu zákazníka ukončit a kompletně znepřístupnit a smazat účet zákazníka v případě, že: a) Zákazník neprovede nákup zboží s využitím Věrnostního programu po dobu delší než 24 měsíců, resp. po tuto dobu nenahraje do Věrnostního programu žádnou fakturu nebo naše společnost neobdrží žádnou informaci o tom, že provedl nákup u obchodního partnera, b) Naše společnost obdrží písemnou žádost o zrušení účtu zákazníka podepsanou a vystavenou osobou, která je dle zákonných předpisů oprávněna jednat za společnost (statutární orgán společnosti), c) Zákazník poruší pravidla Věrnostního programu stanovená v těchto podmínkách. Naše společnost si vyhrazuje právo zrušit účet okamžitě. V případě jednostranného zrušení členství od nás obdržíte zprávu a informací, ke kterému dni členství zaniklo. Tímto datem může být den porušení povinnosti plynoucí z těchto podmínek Věrnostního programu, den uplynutí lhůty nebo kterýkoli následující den, který uvedeme ve zprávě. Zrušení členství ze strany zákazníka nebrání další opětovné registraci zákazníka v budoucnosti. Případná opětovná registrace zákazníka, jemuž byl účet zrušen z důvodu porušení pravidel stanovených v tomto Věrnostním programu podléhá manuálnímu posouzení a účet takového zákazníka může být ze strany naší společnosti kdykoli zrušen. Po dni zániku členství není možné dále čerpat výhody spojené s členstvím ve věrnostním programu. Naše společnost nenese žádnou odpovědnost za případnou škodu, která by zákazníkovi vznikla po dni zániku členství (i před vrácením kartičky).
Závěrečná ustanovení Nedílnou součástí těchto podmínek je také Politika ochrany osobních údajů dostupná na našich webových stránkách nebo u našeho prodejce. Naše společnost si vyhrazuje právo Věrnostní program NOARK Electric kdykoli upravovat, měnit nebo aktualizovat v souladu s platnými právními předpisy. Zároveň si vyhrazujeme právo věrnostní program pozastavit či úplně zrušit, a to bez jakýchkoli náhrad zákazníkům. Veškeré změny těchto podmínek nebo dalších dokumentů budou v dostatečném předstihu zveřejněny a umístěny na našich webových stránkách www.noark-electric.cz. Veškeré změny tohoto dokumentu nebo dokumentů, které jsou jeho nedílnou součástí, jsou platné dnem zveřejnění aktuálního znění dokumentů na uvedených místech. Zákazník je oprávněn nové znění podmínek Věrnostního programu do 30 dnů od jejich zveřejnění odmítnout a ukončit své členství ve Věrnostním programu, a to tak, že písemně oznámí svůj zájem nebýt nadále členem programu nebo že zruší svůj účet formou a způsobem uvedeným výše v těchto Podmínkách. Oznámení musí být učiněno písemně, kdy lze využít elektronickou formu, tedy zaslání elektronické zprávy z e-mailové schránky vyplněné na přihlášce na adresu infocz@noark-electric.com. Informace o případném ukončení nebo zrušení Věrnostního programu bude zveřejněna na stránkách společnosti minimálně 2 měsíce předem. Veškeré výhody spojené s členstvím ve Věrnostním programu jsou právně nevymahatelné. Každý zákazník je povinen zabezpečit veškeré své přihlašovací i registrační data a veškeré informace, které nám v rámci Věrnostního programu předá. Naše společnost nenese žádnou odpovědnost za škody způsobené neoprávněným předáním nebo poskytnutím informací ze strany zákazníka, prozrazením přihlašovacích údajů nebo jiným jejich nezákonným získáním stran třetích osob. Korespondenční adresa: Věrnostní program NOARK Electric NOARK Electric Europe s.r.o. Sezemická 2757/2, 193 00 Praha 9 Tel: +420 226 203 120 E-mail: infocz@noark-electric.com Tyto Podmínky jsou platné od 1. 10. 2024.